Какво е дигитален маркетинг?


Дигиталният маркетинг се превърна в един от най-популярните термини през последните няколко години. Всички говорят за дигитален маркетинг, а професионалистите твърдят, че това е начинът за разрастване на онлайн бизнес.

Ако напишете фразата „дигитален маркетинг“ в Google Trending, ще видите, че има повишено търсене на изразите, свързани с дигиталния маркетинг.
Университетите рекламират своите специалности за дигитален маркетинг има силно увеличено търсене от потребителите, желаещи да научат дигиталния маркетинг и да го използват за подобряване на онлайн дейностите си.

В това ръководство ще разгледаме какво е дигитален маркетинг, какви са различните канали за дигитален маркетинг, какво е стратегия за дигитален маркетинг и ще изясним някои погрешни схващания относно дигиталния маркетинг и неговата роля в интернет света


Определение за дигитален маркетинг


Какво е дигитален маркетинг?


Дигиталният маркетинг е широко понятие, което включва всички маркетингови канали и методи, които можете да използвате за промотиране на продукти или услуги в Интернет, както и на електронни устройства като телевизори, мобилни телефони и електронни билбордове.
Основната разлика между дигиталния маркетинг и традиционния маркетинг е, че дигиталните маркетингови кампании се изпълнява онлайн в по-голямата си част, използвайки дигитални канали и това дава на маркетолозите повече контрол, инструменти и данни за анализ на ефективността на една кампания.

Канали за дигитален маркетинг:


Дигиталният маркетинг има множество канали и те могат да бъдат разделени на онлайн маркетингови канали и офлайн маркетингови канали.
Основната разлика между двете е, че онлайн маркетинговите канали се базират единствено на Интернет, докато офлайн маркетинговите канали имат общо с цифровите устройства, които не са задължително свързани с Интернет.

Онлайн маркетингови канали:

• Уебсайт маркетинг
• Оптимизация за търсачки
• Реклама с плащане на гледане
• Маркетинг на съдържанието
• Маркетинг по имейл
• Маркетинг на социалните медии
• Партньорски маркетинг
• Входящ маркетинг
• Мобилен маркетинг
• Видео маркетинг
Офлайн маркетингови канали
• Телевизионен маркетинг
• SMS маркетинг
• Радио маркетинг
• Билборд маркетинг