10 important mobile seo tips

Списък с десетте най-важните SEO съвети, които ще ви помогнат да качите сайта си по-добре във всички търсачки. Включва правилните начини за прилагане на implement responsive design, представят своите данни в приятелски и структуриран начин за бота на Google и разбира се - на потребителя. Списъкът съдържа и съвети за оптимизиране на работата на вашия сайт чрез намаляване на на обема на работа по различни начини.

 1. Използвайте адаптивен дизайн

Защо? Ето препоръките на Google по темата: 

  • По-лесно е за потребителите да споделят вашето съдържание с едно URL.

  • Изисква по-малко време за поддържане на няколко страници с едно и също съдържание.

  • Намалява възможността от често срещаните грешки, които влияят на мобилни сайтове.

  • Не изисква пренасочване на потребителите да имат оптимизиран изглед към устройството, което намалява времето за зареждане. Също така, потребителски агент-базирани пренасочване е склонен към грешки и може да влоши потребителски опит на вашия сайт.

  • Спестява ресурси, когато Googlebot обхожда сайта. За отзивчиви уеб дизайн страници, един-единствен Googlebot агент потребител трябва само да обходим страницата веднъж, вместо да пълзи по няколко пъти с различни Googlebot потребителски агенти за изтегляне на всички версии на съдържанието. Това подобрение в пълзи ефективност може косвено да помогне индекс Google повече от съдържанието на сайта си и я държи по подходящ свеж.

     

    2. Не използвайте Flash

    Приставката може да не работи на телефона на потребителя, което означава, че ще пропусне цялото удоволствие. Ако искате да създадете специални ефекти, използвайте HTML5.

    3. Не използвайте изскачащи прозорци

    Тя може да бъде трудно и разочароващо, за да се опита и да затворите тези на мобилно устройство. Това може да доведе до по-висока степен на отпадане.

    4. Проектиране за дебели пръсти

    Touch навигационния екран може да доведе до случайни кликвания, ако бутоните са твърде големи, твърде малки, или по пътя на един пръст, който се опитва да се измъкне от страницата, за да преминете.

    5. Проект за производителност

    Важно е да се помисли, че мобилните посетителите могат да бъдат ограничени от своите устройства. Често, когато се търсят на мобилно устройство, посетителите ще трябва да работят с по-бавен изчислителна мощност, живот намаляващ батерия, и по-бавна интернет връзка.

    Всички тези фактори могат да се претегля в дъното на съзнанието на потребителя и може да увеличи вероятността да е в бързаме. Ако вашият сайт отнема твърде много време, за да се зареди или те не могат да намерят отговорите на своите заявки за търсене бързо, те най-вероятно ще напусне сайта си за друг.

    Ключът към проектирането на вашия сайт за изпълнение се сведе до минимум стреса, че вашият сайт места на мобилната мрежа на потребителя, като същевременно подобряват шансовете за намиране на това, което те се нуждаят от бързо на потребителя. Чрез използването на по-малки размери на изображението и по-ниско качество на видеоклипове, можете да намалите количеството данни, потребителят ще трябва да се зареди, които могат по-добре да гарантират, че вашия сайт работи бързо. Въпреки това, което искате да бъдете внимателни да не се намали качеството прекалено много и да се създаде по-лошо преживяване за потребителите с по-бързи връзки.

    5. Не забравяйте Local

    Според Google, около 50 процента от мобилното търсене случва с местен намерения.
    Така че не забравяйте да се оптимизира мобилния си сайт за локално търсене и използване на подходящо маркиране на структурирани данни, когато това е възможно. Уверете се, че вашият сайт е представен на Google My Business ако сте местен бизнес и съхранява следната информация: вижда ясно на вашия сайт: физически адрес, работно време и информация за контакт.

    6. Съхранявайте вашия мобилен сайт прост и лесен за навигация.

    Били ли сте някога посети уеб сайт от вашия смартфон, че те накара да я увеличите и позицията на екрана, само за да можете да го видите? А лошо впечатление като това причинява повечето хора да напуснат сайта и да намерят друг с по-оптимално мобилно изживяване на потребителите. Когато става дума за мобилно търсене, по-малко е повече. Направете всяка дума брои с ценно съдържание, което е:

    Оптимизиран с мобилен перспектива в съзнанието.
    Лесен за достъп с ясни и функционални възможности за навигация.
    достатъчно голям, за да се чете в шрифт, който е четлив на малък екран.

     

    7. Keep изображение с размери надолу

    Какво е най-големият виновник за бавен мобилен сайт? Снимки. Оптимизиране на тези мазнини изображения за мобилни SEO е № 1, което можете да направите, за да се подобри мобилен UX. По-големите си размери на файла с изображение, толкова по-дълго ще вземат своите уеб страници, за да се зареждат, особено по телефон или друго мобилно устройство. Начини за поддържане на вашите файлове с изображения малък включва компресира изображения, преоразмеряване на изображения, за да ги направят по-малки, и уточнява ширина и височина размери в своите HTML снимка тагове.

    8. Отделни изследвания мобилен дума прави съдържание, насочени повече

    Най-добрата част за използването на динамичен порция или отделни URL сайтове и факта, че можете да създадете отделна съдържание за тях е, че можете да се насочите различни ключови думи - думи, които имат високи обеми на търсенето специално за мобилни търсения, и което би могло да бъде по-подходящо за вид съдържание, което потребителите търсят на мобилния, или за действията, които се стремят да завършат.

    69% от ключови думи класира по различен начин на мобилна, отколкото в работния плот, така че ако сте изпълнение динамично сервират страници или отделни URL адреси, и по този начин ще се създаде различно съдържание за мобилната версия на сайта си, тогава може да помисли за извършване на отделна дума изследвания. Това би трябвало да помогне на мобилните си усилия за оптимизиране и предизвика ранглиста да се изкачи по-високо, отколкото преди.

    9. Добавете маркиране на структурирани данни, за да си съдържание се открояват

    Google съветва уебмастъри, за да добавите маркиране на структурирани данни към страниците си, за да се направи съдържанието по-видими в търсене.

    Въпреки че няма гаранция, че това ще настоява съдържанието си в горната част на първия SERP, ако съдържанието ви е качествена, добре сегментиран и разширяване и по теми, може да имат шанс да бъдат представени в отговор кутии, Graph Knowledge карта, или просто да е по-важна от това число галета, разширени описания, и така нататък.

    10. Избягвайте тези мобилни дизайнерски грешки

    Не блокирайте JavaScript, CSS или графични файлове
    Google отдавна не се препоръчват оптимизатори срещу блокиране на тези твърди (да речем, в robots.txt), тъй като това може да доведе до по-бедните ранглиста за мобилния си телефон, както и вашия работен плот сайт. За да се уверите, че те не са блокирани, изпълнява Извличане като Google тест в Google Инструменти за уеб администратори. Научете повече
    Избягвайте пускането окажат неизползваеми съдържание
    Мобилните браузъри могат да имат проблем с лиценза-ограничено съдържание или съдържание, което изисква Flash или необичайно играч да бъде инсталиран. Това е най-добре да се избегне това, за да се подобри мобилното преживяване за потребителя. Научете повече
    Настройте пренасочвания правилно
    Що се отнася до мобилни, дефектни пренасочвания са всички пренасочвания, че точката на мобилния потребител на грешен еквивалент на "десктоп" URL адрес. Обикновено тези въпроси ще бъдат докладвани в Google Инструменти за уеб администратори. Научете повече
    Внимавай за мобилни само за грешките 404
    Понякога една страница, която се зарежда съвършено глоба за десктоп връща 404 на мобилния. Най-добрите практики за осигуряване на съответния мобилен страницата не е 404 и винаги да пренасочи мобилни потребители за мобилни еквиваленти на работния си плот страници. Научете повече