По какво се водим, когато създаваме модерни уеб сайтове? Краткият отговор е: фокусираме се върху нуждите на потребителите на съдържанието, комбинираме възможно най-опростени и въздействащи визуални елементи, съдържателни и ясни текстове, правилно структуриране и навигация, и осигуряваме съмвестимост за всички устройства - от малки смартфони до телевизори с голям екран.

Ще ви споделим някои основни методи, които използваме при изграждането на уебсайтове.

При проектирането на уебсайтoве, вземаме предвид следните неща:

1. Ползваемост

2. Функционалност

3. Откриваемост в Google

4. Генериране на ползи

 

Нека започнем с основните елементи:

Минималистичен дизайн

От няколко години на мода са уебсайтовете с минималистичен дизайн. Това накратко представлява опростяване на елементите. 

Въпреки, че е изчистен и минималистичен, уеб-сайтът трябва да е user friendly (лесен за използване) и да има всички необходими функции, така че да се увеличат конверсиите. 

Посетители на уеб сайта и потенциални клиенти трябва да получат необходимата им информация бързо, разбираемо, лесно да навигират в съдържанието и лесно да достигнат до контакт с вас или да направят покупка. 

Ако посетителите на сайта не добият от пръв подлед впечатлението, че са попаднали на правилния уебсайт, че ще намерят информацията или продукта, който ги интересува, те просто затварят страницата и преминават към следващия сайт.

Минималистичният дизайн дава следните предимства:

  1. Лесна ползваемост и навигиране
  2. Бързо зареждане, дори и ако има много информация
  3. Потребителите се съсредоточат повече върху съдържанието
  4. По-ясно представяне на информацията и по-добри конверсии
  5. Създава усещане за професионализъм
  6. Лесно се управлява

Съвместимост с мобилни устройства (Респонсив дизайн)

Ако уебсайтът ви все още няма съвместимост с мобилни устройства, то той всъщност вреди на бизнеса ви повече, отколкото му помага!

Вашите конкуренти вероятно се смеят, че вашите клиенти нямат достъп до вашия уеб сайт, продукти или услуги на техните мобилни устройства и се възползват максимално от ситуацията.

Правилно разбрахте, вашите потенциални клиенти отиват на уебсайтовете на вашите конкуренти, защото те са достъпни на мобилни устройства и пропускат вашия.

Хвърлете поглед на тези впечатляващи статистически данни, за да оцените напълно значението на респонсив дизайна!

  • 80% от Интернет потребителите са на мобилни телефони.
  • Потребителите изразходват средно 69% от общото си медийно време на смартфоните си
  • 80% от времето за Социални мрежи се изразходва на мобилно устройство.
  • Над 50% от потребителите на смартфони грабват своя смартфон непосредствено след събуждането.
  • 57% от потребителите твърдят, че няма да препоръчат бизнес с лошо направен мобилен сайт.
  • 68% от компаниите са интегрирали мобилен маркетинг в цялостната си маркетингова стратегия.
  • Google управлява 96% от трафика от търсене с мобилни устройства, следвана от Yahoo - 2% и Bing - 1%.
  • Google твърди, че едва 60% от потребителите ще се върнат на мобилен сайт, при който има проблем с достъпа, а 40% посещават сайт на конкурент.

Ако не знаете дали уебсайтът ви е съвместим с мобилни устройства или не, то ви препоръчваме да го тествате тук!

 

Безопасна типография

Съвременните добри дизайни на уеб сайтове ще се похвалят със сигурна и изчистена типография.

... следва продължение