Тенденциите в изработка на лого непрекъснато се развиват и включват нови стилове. Тъй като проектирането на лого е неразделна част от брандирането на всяка фирма, е наложително да сте в крак с тенденциите. Нека разгледаме някои от популярните тенденции:

 

 

РЪЧНО ИЗБРАБОТЕНИ ЛОГА


Логотата, които имитират ръчно изработени елементи и изображения ще са винаги на мода. Кое е предимството при ръчно изработените лога? Те дават най-голяма възможност за създаване на широк спектър от визуални ефекти. Ако искате вашите изображения да притежават 100% уникалност и да получат широка разпознаваемост, това е един от начините да го постигнете.



ТЕКСТОВО ЛОГО


Ако разгледате еволюцията на логото на известни марки като IBM, Coca-Cola, Sony и др., можете да видите, че класическите текстови лога все още остават ефективен и подходящ инструмент за реклама. Очаквайте да виждате все по-често рамки с текстови лога. Надписът ще бъде поставен вътре в рамка (правоъгълна, кръгла, триъгълна и т.н.), която е предназначена да привлече вниманието на клиентите към текстовата част на дизайна на логото.


СВЪРЗАНИ ГРАДИЕНТИ


Припокриващите се градиенти са сравнително нова техника за дизайн на лого, придобила признание сред водещи световни компании, включително MasterCard. Опростените тенденции са във възход, а простотата е това, което определя градиентите днес.



КЛАСИЧНИ ЧЕРНИ И БЕЛИ ЛОГА


Цветните палитри винаги са били мощен инструмент, използван от дизайнерите. Ето защо е доста нетрадиционно да се придържате само към два цвята, които са черно и бяло. Черното и бялото обаче стават доминиращи и все повече дизайнери изследват тази нова тенденция за създаване на уникални графични решения. Търсите алтернатива на използването на ярки цветове? Това е тя.