Какво е дигитален маркетинг?


Дигиталният маркетинг се превърна в един от най-популярните термини през последните няколко години. Всички говорят за дигитален маркетинг, а професионалистите твърдят, че това е начинът за разрастване на онлайн бизнес.

Ако напишете фразата „дигитален маркетинг“ в Google Trending, ще видите, че има повишено търсене на изразите, свързани с дигиталния маркетинг.
Университетите рекламират своите специалности за дигитален маркетинг има силно увеличено търсене от потребителите, желаещи да научат дигиталния маркетинг и да го използват за подобряване на онлайн дейностите си.

В това ръководство ще разгледаме какво е дигитален маркетинг, какви са различните канали за дигитален маркетинг, какво е стратегия за дигитален маркетинг и ще изясним някои погрешни схващания относно дигиталния маркетинг и неговата роля в интернет света

 

Instagram се превърна е една от най – влиятелните социални мрежи в глобалното онлайн пространство, особено сред по-младите хора. На 16-та позиция в списъка на най-посещаваните сайтове в България на Alexa, с повече от 1 милиард потребителив световен мащаб, които само за последната година са се увеличили с 20%, Instagram се превърна в магнит за рекламодателите в света. 44% от онлайн рекламата се гледа на мобилни устройсва по данни на Gemius, а социалната мрежа Instagram се достига главно от мобилни устройства.

По какво се водим, когато създаваме модерни уеб сайтове? Краткият отговор е: фокусираме се върху нуждите на потребителите на съдържанието, комбинираме възможно най-опростени и въздействащи визуални елементи, съдържателни и ясни текстове, правилно структуриране и навигация, и осигуряваме съмвестимост за всички устройства - от малки смартфони до телевизори с голям екран.

 

Тенденциите в изработка на лого непрекъснато се развиват и включват нови стилове. Тъй като проектирането на лого е неразделна част от брандирането на всяка фирма, е наложително да сте в крак с тенденциите. Нека разгледаме някои от популярните тенденции:

1. Търсенето на снимки и видеа ще се повиши в значително

Неусетно нашите интеракции онлайн се превърнаха в доста по-визуални.
През последните години, по-бързият интернет, по-визуализираните платформи на социалните мрежи и  желанието на потребителите за повече снимки и видеа, доведоха до скок на визуалните интеракции.

Какво трябва да се направи?

1. Анализ и оценка на сайта за:

  - настояща обработка на лични данни - потребителски регистрации, форми за обратна връзка, коментари, бисквитки, тракинг скриптове, в т.ч. всички инструменти на Google, Facebook и други социални мрежи, бутони за връзка със соц. мрежи - споделяне, харесване, коментари и т.н.
 - оценка за техническото състояние на системата на сайта и податливост към хакерски и вирусни атаки

12 уеб-дизайн тенденции

Големият въпрос в професионалното ежедневие на всеки дизайнер трябва да бъде какво ще определя дизайна през 2017 г.? Кои тенденции ще доминират в света на дигиталния дизайн през 2017 г.? Големите и атрактивни шрифтове, ефектните CSS и jQuery анимации и навлизането на векторните изображения са част от трендовете тази година. Прочетете за да видите останалите...